Firmy deweloperskie chcąc zachęcić klientów do wyboru właśnie ich inwestycji stosują szereg promocji i rabatów, które mają przekonać klientów właśnie do tej konkretnej oferty. W takim wypadku możemy mieć do czynienia z tak zwanymi drzwiami otwartymi, czyli imprezami, na których potencjalni klienci mogą zwiedzić inwestycje, zobaczyć jak wyglądają one z bliska oraz zapoznać się z szeregiem ofert promocyjnych. Co może być oferowane, jako zachęta do kupna konkretnego domu czy mieszkania? Otóż może to być na przykład garaż za darmo lub z dużym upustem. Może to być również dodatkowy garaż za niższą cenę przy kupnie pierwszego garażu. Oczywiście najprostszą metodą zachęty są promocje cenowe związane z kosztem metra kwadratowego. Tu możemy spotkać się z na prawdę ciekawymi cenami zwłaszcza, gdy deweloper chce niejako zamknąć inwestycję i sprzedać wszystkie mieszkania lub domy, a zostało mu już tylko kilka. W takim wypadku by mięć komplet oferuje spore upusty na pozostałe nieruchomości. Nie zawsze są to jednak najciekawsze mieszkania lub domy. Te najlepsze czy o najbardziej atrakcyjnym metrażu i położeniu najczęściej rozchodzą się na początku. Co jeszcze może skłonić klientów do wyboru konkretnej oferty? Może to być na przykład wykończenie pod klucz za niższą cenę niż przewiduje to oferta podstawowa. Jak zatem widać warto dokładnie przejrzeć oferty deweloperskie zanim dokonamy wyboru, bo możemy trafić na ciekawą promocję.